<図書>
Best practices in school neuropsychology : guidelines for effective practice, assessment, and evidence-based intervention / edited by Daniel C. Miller ... [et al.]
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版者 | Hoboken : Wiley |
出版年 | 2022 |
大きさ | xx, 619 p. ; 29 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index Other editors: Denise E. Maricle, Christopher L. Bedford, Julie A. Gettman |
著者標目 | Miller, Daniel C. Maricle, Denise E. Bedford, Christopher L. Gettman, Julie A. |
件 名 | LCSH:Pediatric neuropsychology LCSH:Clinical neuropsychology LCSH:School psychology LCSH:School children -- Mental health services すべての件名で検索 LCSH:Crisis intervention (Mental health services) LCSH:Evidence-based psychiatry |
分 類 | LCC:RJ486.5 DC23:618.92/8 DC23:618.928 |
書誌ID | 2000595796 |
ISBN | 9781119790532 |
本文言語 | 英語 |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 所在 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|
|
書庫(洋図書) | 371.43/BE | 0000263955 |
|
9781119790532 |