<図書>
Promoting spontaneous use of learning and reasoning strategies : theory, research, and practice for effective transfer / edited by Emmanuel Manalo, Yuri Uesaka and Clark A. Chinn
(Routledge research in achievement and gifted education)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge |
出版年 | 2018 |
大きさ | xxiv, 341 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Manalo, Emmanuel Uesaka, Yuri Chinn, Clark |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Thought and thinking -- Study and teaching すべての件名で検索 LCSH:Reasoning -- Study and teaching すべての件名で検索 LCSH:Spontaneity (Personality trait) |
分 類 | LCC:LB1062 DC23:370.15/2 |
書誌ID | 2000556858 |
ISBN | 9781138680630 |
本文言語 | 英語 |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 所在 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|
|
書庫(洋図書) | 371.4/PR | 0000228120 |
|
9781138680630 |