<図書>
Learning to read and write : a cross-linguistic perspective / edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano
(Cambridge studies in cognitive perceptual development)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
出版年 | 1999 |
大きさ | ix, 252 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Harris, Margaret, 1951- 波多野, 誼余夫(1935-) <ハタノ, ギヨオ> |
件 名 | LCSH:Language acquisition LCSH:Literacy LCSH:Language awareness in children |
分 類 | LCC:P118 DC21:401/.93 |
書誌ID | 2000434349 |
ISBN | 0521621844 |
NCID | BA41323274 |
本文言語 | 英語 |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 所在 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|
: hard | 書庫(洋図書) | 801.04/LE | 0000102123 |
|
0521621844 |