<図書>
Raising literacy achievement in high-poverty schools : an evidence-based approach / Eithne Kennedy
(Routledge research in education ; 100)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2014 |
大きさ | xxiv, 298 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (pages 273-291) and index |
著者標目 | *Kennedy, Eithne |
件 名 | LCSH:Literacy LCSH:Literacy -- Research -- United States すべての件名で検索 LCSH:Poor children -- Education すべての件名で検索 LCSH:Children with social disabilities -- Education すべての件名で検索 FREE:EDUCATION / General. bisacsh FREE:EDUCATION / Research. bisacsh FREE:EDUCATION / Curricula. bisacsh |
分 類 | LCC:LC149 DC23:372.6 |
書誌ID | 2000525476 |
ISBN | 9780415540049 |
NCID | GB73306670 |
本文言語 | 英語 |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 所在 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|
|
分室(大学院) | 372.53/KE | 0000198447 |
|
9780415540049 |