<図書>
Educational psychology : disrupting the dominant discourse / Suzanne Gallagher
(Counterpoints : studies in the postmodern theory of education ; v. 95)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Peter Lang |
出版年 | c2003 |
大きさ | 172 p. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [153]-166) and index |
著者標目 | *Gallagher, Suzanne, 1947- |
件 名 | LCSH:Educational psychology LCSH:Critical pedagogy |
分 類 | LCC:LB1051 DC21:370.15 |
書誌ID | 2000421382 |
ISBN | 0820441309 |
所蔵情報を非表示
巻 次 | 所在 | 請求記号 | 資料番号 | 状 態 | コメント | ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|
|
書庫(洋図書) | 371.4/GA | 0000087170 |
|
0820441309 |